drobiazgi

Z cyklu "co mi dzisiaj wpadło w oko": z okna 194ki wjeżdżającej powoli i nieodwołalnie w formujący się u wlotu Czarnowiejskiej korek obserwowałam ekran z 90-leciem AGH. Najpierw święcił papież ("pociąg św. Barbary" czy coś w tym rodzaju, o ile pamiętam), a potem rektor z biskupem w jednym stali szeregu. I to by było na tyle, jeśli chodzi o świętowanie kolejnych rocznic szacownej uczelni. Hmmm... tak po prostu wpadło mi w oko. Nie, że polimery, fizyka kwantowa, blureje, interfejsy czy choćby nawet górnictwo i hutnictwo albo inne cuda. A może właśnie cuda? Co to jest pociąg św. Barbary? Coś musiało mi się pomylić, może to halucynacje wywołane mgłą (z okna mojego wygląda raczej jak smog/k).
Muszę jeszcze raz tamtędy pojechać przy okazji, może trafię na tę samą sekwencję.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Na razie tylko testuję

london calling

104